12 maja 2013

The appetite grows with eating

Kto mnie zna ten doskonale wie, jak bardzo kocham biżuterię (buty też). Kilka dni temu znalazłam w internecie sklep z biżuterią ILOKO, który przypadł mi do gustu i od razu zrobiłam tam zakupy. Jako, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, zaopatrzyłam się również w parę rzeczy z MOHITO i I AM. 

Anyone what knows me well knows that I love jewelry (don't worry I will write another post about my addiction to shoes:)). I found a jewelry online shop ILOKO that I liked straight away and did some shopping there. As the appetite grows with eating I have bought a few more things in MOHITO and I AM.

5 MOHITO 

 I AM





ILOKO KLIK
_____________________________________________

3 komentarze:

  1. haha dzięki! :D fantastyczna biżuteria, uwielbiam takie duperelki, mają duże znaczenie dodane do ubioru, tylko kurczę często trochę na nie skąpie, bo tanie zazwyczaj nie są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNA BIŻUTERIA
    ZAPRASZAM
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę udane zakupy! te bransoletki!! <3

    OdpowiedzUsuń