3 maja 2013

Nail art


Bardzo podobają mi się długie, zadbane, pomalowane paznokcie. Raczej nie zdarza mi się wyjść z niepomalowanymi, dlatego moja kolekcja lakierów jest spora. Maluje zwykle wszystkie na jeden kolor. Ostatnio ciągnie mnie jednak do świeżości aczkolwiek trochę się jeszcze waham. Podobają mi się paznokcie - migdałki - rihannalike – czyli bardzo długie, zaokrąglone i bogato zdobione. Skusiłam się kiedyś na takie, ale był to jednorazowy wyskok, dlatego czułam się z nimi dobrze. Podobno czasem takie bardzo długie paznokcie przeszkadzają (w chwytaniu) a ozdoby zaczepiają się (np. o rajstopy – bardzo tego nie lubię). A co najgorsze, niszczą naturalne paznokcie. Mam zdrowe i ładne paznokcie, ale nie unikam mycia naczyń czy prania ręcznego, więc lakier odpryskuje. Znalazłam kilka wzorów, które przy umiejętnym nałożeniu lakieru i ozdób byłyby możliwe do wykonania również na naturalnych paznokciach.
Co myślicie o sztucznych paznokciach?

I really like long, good-looking, colored nails. I never go out without having my nails done, so my nail polish collection is quite big. I usually put only color but I am not too keen on nail art. Recently I have stated searching for new ideas. Almond nails – rihannalike nails – very long, round ended, studded or printed nails is what I really adore. But I am not so sure about them because gel manicures may lead to nail problems, studded nails can be annoying or create holes in tights because they are sharp (I hate it). My natural nails have nice shape and I don’t mind washing the dishes and doing some hand wash so my nail polish easily comes off. I made a research and found some examples of nice fake studded nails that could be done the same way for natural nails.
What do you think about fake nails?























































12 komentarzy:

  1. Niektóre wzory są świetne;) Jednak brak mi talentu do malowania fikuśnych wzorków;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale zamierzam się nauczyć :)

      Usuń
  2. Paznokcie z drugiego zdjęcia - marzenie;) Na pierwszym mają boski kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. PRZEPIĘKNE, CUDOWNE PAZNOKCIE WRĘCZ MARZENIE <3333
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz ?
    ZAPRASZAM !!!!!!!!!

    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej. Cudne e paznkcie a zwlaszza te czarno -zlote! Bomba! Suupee; )
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na konkurs http://veronikas-wawro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie są te paznokcie. Niestety nie mam jakiś szczególnych zdolności do malowania takich wzorków :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja, wspaniałe są Czarne ze złotymi dodatkami są moim faworytem:) Zapraszam do mnie na NOWY POST oraz na facebooka:) pozdrawiam mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ;3

    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje, ja również mam hopla na punkcie pazurków :>


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę zatem częściej zamieszczać inspiracje :)

      Usuń