3 maja 2013

Nothing should be done in haste but gripping a flea

Czy interesują Was robione zdjęcia z komórki tzw mixy? Nie chcę zakładać instagrama i dodawać te same zdjęcia tam i na blogu. Tematyką bloga jest moda oczywiście, ale często robię zdjęcia ubraniom w sklepach i oglądam w domu, jedzeniu i innym rzeczom, które mnie inspirują, albo mi się podobają. 
Poniżej stylizacja z dzisiaj. Buty to mój nowy nabytek z zeszłego tygodnia. Co o nich myślicie?

Would you like me to post pictures uploaded from my phone so called mix pics? I really don't want to sign in on instagram and post photos there and here. My blog is undoubtedly about fashion but I take pictures of clothes in the shops that I later look at, of food and other stuff I like or am creatively inspired by. 
Below you can see my today's outfit. I bought my orange/beige heels last week. What do you think about them?


















H&M tee ORSAY jacket BERSHKA pants CCC heels 
I AM ring TOP SHOP (UK) necklace
_____________________________________________

6 komentarzy:

  1. Piękne buty i kolor lakieru na paznokciach! ♥ Bardzo fajny, kobiety set :)
    pozdrawiam, Berries

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa bardzo ladne tak jak marynarka i naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  3. u innych podobają mi się sandałki na obcasie, ale ja osobiście bym się w nich nie czuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też długo się czaiłam, nie wiedziałam do czego mogą pasować. Przekonało mnie, że są wygodne:)

    OdpowiedzUsuń