10 maja 2013

My love affair with jewelry

Kilka dni temu zamówiłam sobie w ciemno biżuterię ze sklepu internetowego. Miło się zaskoczyłam, że jest bardzo ładnie wykonana. Kolejny post będzie zatem o moich zakupach. Dzisiaj mam dla Was stylizację, w której również bardzo dobrze się czuję. Książka ze zdjęcia wciągnęła mnie niesamowicie. Jest to druga część książki znanej szwajcarskiej pisarki "Biała Masajka". Podróżnicza biografia to mój ulubiony gatunek.

A few days ago I ordered online very nice jewelry. So my next post is going to be about my shopping. Today I would like to show you another  kind of outfit I feel very good with. By the way, the book I am holding absorbed me very much. It is the second part of a story "White Masai" written by a Swiss writer. I love travel biographies. 













H&M tee and jacket 5 ATMOSPHERE shorts and shoes H&M and DOROTHY PERKINS jewelry RIVER ISLAND watch

_____________________________________________


4 komentarze: