24 czerwca 2013

Sheer trousers

Są idealne w upalne dni oraz kiedy słoneczko schowa się za chmurami. Luźne, zwiewne spodnie, których praktycznie nie czuć na ciele. Choć kupiłam je dwa lata temu to miałam opory i do końca nie wiedziałam z czym mam je nosić. Gdy jednak zobaczyłam koleżankę w pracy w podobnych pumpach natychmiast się do nich przekonałam i nosiłam je cały weekend. Zdjęcia z niedzieli.

They are perfect for hot days or when the sun hides behind the clouds. Speaking of loose and sheer trousers that you do not feel on the skin. I wasn't so such about them at the very beginning (although I bought them two years ago) but my colleage was wearing quite similar sheer trousers a few days ago and convinced me to use mine to create the below Sunday outfit. 







NEW LOOK top ATMOSPHERE trousers NEW LOOK shoes TOP SHOP necklace CAMAIEU sunglasses 
_____________________________________________

2 komentarze:

  1. mega naszyjnik i spodnie! :D
    bardzo mi przypadł do gustu ten zestaw. :))

    zapraszam do mnie:
    www.quitenormally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit :D Kocham takie zestawienia.
    Wpadniesz? Obserwujemy ?
    niesymetrycznieo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń